سفارش تبلیغ
صبا ویژن


ساعت 9:24 عصر شنبه 86/2/8

 
مرگ magnify
اگه شما ها در عرض 1 هفته 3 تا خبر مرگ بهتون می دادن و 3 بار حرف غسالخونه, ختم وشب هفت تو خونتون می اومد! چه احساسی بهتون دست می داد؟
به قول داداشم با فکر اموات می خوابم با خواب اموات از خواب بلند می شم
وقتی که ببینید دور از جون هممون یه دختر هم سن و سال ما دنبال تابوت باباش راه می ره التماس می کنه که بابا تو رو خدا نرو!!! به این فکر می کنید که مراقب باش! قدرمامان و بابات بدون!
وقتی که می بینی تو قطعه جدید بهشت زهرا مثل نقل و نبات جنازه می آد, یه چیزی تو دلت می گه آخ آخ آخرسر هممون رو می زارند این تو
وااای من که شب اول قبر این بنده خدا خوابم نمی برد مثل چی وحشت کرده بودم! خودم رو که می ذاشتم جای اون داشتم پس می افتادم! فکر کن تک و تنها تو قبر دو تا ملکم بیان ازت سوال بپرسن!
همین طوریش که می خوای بری سری جلسه امتحان درستم بلدی یه خورده استرس داری! چه برسه بخوای بری سر جلسه ای که جواب درست و حسابی برای سوالاش نداری!!!
اولیش که نمازباشه پای هممون می لنگه اللخصوص نماز صبح ها! خدا رحم کنه به حجاب که رسما تعطیلیم و .... تنها دلخوشیمونم ائمه هستند که تو اون هاگیر واگیر به دادمون برسند! حالا بگذریم که ما چی کار کردیم براشون که اونها بخوان بیان کمکمون
حالا می فهمم که چرا سفارش شده که به قبرستان ها سر بزنید. بریم ببینیم که کجا می زارنمون اون وقت یه کم به خودمون بیاییم
اون موقع هست که عشق و عاشقی از سرمی پره! می فهمیم که این خوشی ها و لذت ها آنی! تهش به هممون یه قبر و دو متر پارچه سفید و صد گرم سدر و کافور می رسه! داریم عمرمون رو مفت می بازیم! می فهمی که این دنیا به پشیزی نمی ارزه! هممون یادمون رفته که اومدیم این دنیا واسه چی!؟
امیدوارم تو سفرمون به اون دنیا زیاد سختی نکشیم!
پ.ن. من از بچگی تو دیکته سر "ز" و "ذ" گذاشتن مشکل داشتم

¤ نویسنده: خانومی

نوشته های دیگران ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
2
:: بازدید دیروز ::
3
:: کل بازدیدها ::
77324

:: درباره من ::

خانومی
پیش از آن که واپسین نفس را بر آرم، پیش از پژمردن آخرین گل، بر آنم که زندگی کنم، بر آنم که عشق بورزم، بر آنم که باشم...

:: لینک به وبلاگ ::


::پیوندهای روزانه ::

:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

جامعه[3] .

:: آرشیو ::

بهار 86
تابستان 86
زمستان 86

:: اوقات شرعی ::

:: لینک دوستان من::

نازنین

:: لوگوی دوستان من::



















::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: خبرنامه وبلاگ ::

 

:: موسیقی ::