• وبلاگ : 
  • يادداشت : روز سوم
  • نظرات : 2 خصوصي ، 17 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلامنعليكم

    در مورد حرفي كه در وبلاگه حاجاقا مخبر زدي ، اون پسرا بهتره تقوا پيشه كنند. عزيز من اولا شما دختري و مطمئنا فشاري كه بر يك پسر براي برقراري ارتباط وارد مي شود بر دختر وارد نمي گردد. فشاري كه بر دخترا مي آيد ترس از قطع شدن ارتباط و آن هم بعد از ازدواج و عادت كردن به يك مرد است. ما كه بچه پيغمبر نيستيم بابا جان... اگر تازه پسر خوبي باشيم خيلي روشهايي كه ديگران براي آزادسازي اين ميل دروني شان بكار ميگيرند را بكار نگيريم نيز ميل وجود دارد و موجب بسياري بداخلاقي ها و ناهنجاريها مي شود.

    شك ندارم خدا در آن دنيا اين توجيه را از من نخواهد پذيرفت كه دليل بسياري از رذايلم را عدم وجود راهي براي ارضاي ميل جنسي ام عنوان كنم. بعد هم شما نگران بي رغبتي پسرها بعد از ازدواج موقت به ازدواج دائم نباش.. زيرا مطمئنا در صورت فراهم بودن حداقل شرايط براي دوري از دغدغه هاي رايج زندگيهاي امروز ، به شخصه اينجانب ازدواج دائم را ترجيح ميدهم. و مرضي در وجودم نيست كه با مهيا بودن شرايط براي ازدواج دائم صيغه كنم.... تازه پسره خامي كه از روي فشار شهوت پاي به راه ازدواج دائم بگذارد، احتمال احساسي عمل كردنش بسيار بالاست و چه بسيار ازدواجهاي ماستكي و ناموفق كه در دور و برمان مي بينيم.

    خدافظ

    پاسخ

    من که شما رو نمي شناسم اما من از ديدگاه يه دختر به اون بلاگ نظر دادم اما شما از ديدگاه خودتون نظر داديد و فکر نمي کنم اين درست باشه؟!! اگه به صورت کلي ÷اسخ مي داديد بهتر نبود؟!